If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Застраховка - 200
Еко такса - 250
Регистрация - 42
Винетка - вече 100
Масло и филтри - 110 -150
Агренаж и работа 300
Каско - 600 на 10 000
Евентуално - термостат,гуми,премахване на вихрови клапи, ДПФ, ЕГР - 1500
3000 + лв
Ако излезне и нещо за ремонт, още някой лев !
Ето по този път минах макар и в рамките на кратко време, не на веднъж. Като включиш и окачване и даже подминаваш 3к. И при все, че моята беше регистрирана и карана, не от автовоза ... Представям си ако случиш на някой "карабадабър", който да трябва да го реставрираш... Може да минеш стойността на автомобила ако е от онези по 6-7к
ex: VW Golf 3 GT, Opel Astra GSI 2.0 16V, VW Golf 4 1.8T GTI, BMW E36 318is, Subaru Legacy 2.0 Turbo, BMW E46 318i 143, Honda Civic 1.6 VTI, Audi S3 1.8T, BMW E46 330Cd
Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.
Колега никои не иска да те отказва просто зависи как искаш ка си обслужиш колата и да я караш....ако не ти правят впечетление неща като липса на парно през зимата или различни звуци под капака от амортизирани роилки.... иначе да можеш да си водиш ремака и да си смениш маслото след нова година
Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.
Съжалявам, ако е излязло, че се опитваме да те откажем, но не е така. Колата е много хубава, обаче си иска своето. Тук сме ти написали в какво трябва да инвестираш, за да си сигурен в колата и да ти е спокойно докато пътуваш. Разбира се из форума има разни скъсаняци, които карат без да сменяват нищо. Тези са същите, които постоянно плюят по марката и реват колко счупена била.
Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.
Колега аз в рамките на година и поливина съм регистрирал 3 лични автомобила нов внос,като първия за няколко месеца инвестирах в него като първоначална подръжка 4000лв еми не спря да се троши и го разкрах по наи-бързия начин,другите два направих това което ти казах и на теб да направиш и само сипвах гориво и карах Всичко е до късмет,нямаш ли касмет и 10 бона да налееш в нея пак може да не излиза от сервиза.Това че някой е попаднал на някоя гробница или се е венчал за колата си не значи че и ти си попаднал на такава или трябва да се венчаеш за нея
Наистина човек като им чете глупостите може да се откаже но колата е хубава така че скачай смело
Колега, мога да ти дам пресни впечатления. Купих и регистрирах 2.4 миналата седмица. Тази седмица я обслужих. Трябва да си приготвиш поне 1.5к за да ти е мирна главата на първо време. И после още 1к за зимни гуми. И ,разбира се, трябва да гледаш внимателно преди да купуваш. Най-добре да си намериш някой да я закачи с компютър, спестява доста главоболия.
Тва с малото и ангренажа е много мишкарска работа....
За подобен вид автомобил,особено дизел трябва да се сменят не само ангренажа и маслото ами термостат,водна помпа,подгревни свещи,комплект пистов ремък..оптегач.. ролки,също така маслото на кутията ако е автомат още повече,вихрови клапи задълже...другите течности и евентуално наи често сменяваните стандартни неща накладки дискове тампони,маншони и тн....
От тук на сетне си е регистрацията,а тя си е
150 в кат
200 застраховка
250 еко такса
500 каско
винвтки...минетки и тн....
Да не говорим че дизелите които идват в бг едно 80 % са с свършили дюзи,помпи,отлагания по цялата горивна система..,запушени колектори,ЕГР-и и тн...абе яка мизерия и яки пари за даване
За 59-ка едни 3-4 бона + за да започне да прилича на кола
Поздрави и успех
Петър
Бих казал, че "лееко" преувелучаваш...ти го изкара, че трябва ей така профилактично да направи основен ремонт за всеки случай. И най-странното беше, че нов внос коли са със заминали дюзи, помпи и отлагания...щото нашата нафта е в пъти по-добра от европейската...
Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
нашата нафта е боза да,ама италянеца(примерно) само кара не прави не подържа....само кара,а иначе нещата които съм описал по горе са си необходими за всяка кола особено нов внос...сеге вече е въпрос кои как иска да кара,аз предпочитам да карам сигурна и здрава кола която да не ми създава главоболия!Които иска да не дава пари и да кара на риск да се смеле нещо отпреде под капака ок
AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
sigpic
Хората в белите държави при покупка на автомобил втора употреба дори и ангренажен ремък не сменят.Ако колата е за гуми,термостат,ангренаж, се прави отстъпка от цената.Това да набиеш на някоя талига на 7-8 години 3 бона още като първоначално ,,обслужване,, не е никаква подръжка,ми си е направо преебавка
Ами наистина се позачудих. В момента карам автомобил от 11.2005 на друга марка. Взех го на 165000 а сега е на 241000 км. Сменени са основните неща като ремъци, масла, филтри, накладки, гуми. И това доста по-късно. Впоследствие смених термостат, блока с предпазителите, че даваше грешка и скоро съединител защото започна да издава багаж. Това е. На фона на нещата, които ми казвате, че трябва да сменям, това си е направо нищожно. А колата все пак е доста по-стара... Адски много искам Алфа 159, но вече не знам какво да мисля.
Пичове, на мен са ми казали един лаф , който е доста верен.
" ако една кола струва над годишната ти заплата,знапи нее за теб. Ако пълното и Обслужване струва колкото или над месечната ти заплата, значи също нее за теб"
Ако се хвърлим на нещо Не по джоба но , рискуваме после да мрънкаме колко е скъпо да се поддържа. Иначе другото е до късмет и отваряне на очите.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Ами наистина се позачудих. В момента карам автомобил от 11.2005 на друга марка. Взех го на 165000 а сега е на 241000 км. Сменени са основните неща като ремъци, масла, филтри, накладки, гуми. И това доста по-късно. Впоследствие смених термостат, блока с предпазителите, че даваше грешка и скоро съединител защото започна да издава багаж. Това е. На фона на нещата, които ми казвате, че трябва да сменям, това си е направо нищожно. А колата все пак е доста по-стара... Адски много искам Алфа 159, но вече не знам какво да мисля.
За да ти е по спокойно тогава , е влез в раздела купува/ продава и автомобилите и от там търси кола
Това поне бу трябвало да ти даде неква сигурност
Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.
Ми колега всички останали са реалисти,а кучето е оптимист.Незнам кой ще е този майстор където ще ти каже ангренажният ремък е перфектен,и ще си заложи главата че ще те изкара още 20000-30000 км.защото както изглежда добре и след 2-3-5 хил.км. Ще пишеш -както си карах нещо изтропа и не мога да запаля,Какво може да е?
Comment