Известие

Collapse
No announcement yet.

Пълни разходи при внос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
    Застраховка - 200
    Еко такса - 250
    Регистрация - 42
    Винетка - вече 100
    Масло и филтри - 110 -150
    Агренаж и работа 300
    Каско - 600 на 10 000
    Евентуално - термостат,гуми,премахване на вихрови клапи, ДПФ, ЕГР - 1500

    3000 + лв

    Ако излезне и нещо за ремонт, още някой лев !
    Ето по този път минах макар и в рамките на кратко време, не на веднъж. Като включиш и окачване и даже подминаваш 3к. И при все, че моята беше регистрирана и карана, не от автовоза ... Представям си ако случиш на някой "карабадабър", който да трябва да го реставрираш... Може да минеш стойността на автомобила ако е от онези по 6-7к
    ex: VW Golf 3 GT, Opel Astra GSI 2.0 16V, VW Golf 4 1.8T GTI, BMW E36 318is, Subaru Legacy 2.0 Turbo, BMW E46 318i 143, Honda Civic 1.6 VTI, Audi S3 1.8T, BMW E46 330Cd

    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm AT

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от sagitarius Покажи съобщение
      Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.
      Колега никои не иска да те отказва просто зависи как искаш ка си обслужиш колата и да я караш....ако не ти правят впечетление неща като липса на парно през зимата или различни звуци под капака от амортизирани роилки.... иначе да можеш да си водиш ремака и да си смениш маслото след нова година
      Last edited by PE4E; d.m.y г., 20:30.
      AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
      AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от sagitarius Покажи съобщение
        Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.
        Съжалявам, ако е излязло, че се опитваме да те откажем, но не е така. Колата е много хубава, обаче си иска своето. Тук сме ти написали в какво трябва да инвестираш, за да си сигурен в колата и да ти е спокойно докато пътуваш. Разбира се из форума има разни скъсаняци, които карат без да сменяват нищо. Тези са същите, които постоянно плюят по марката и реват колко счупена била.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от sagitarius Покажи съобщение
          Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.



          Колега аз в рамките на година и поливина съм регистрирал 3 лични автомобила нов внос,като първия за няколко месеца инвестирах в него като първоначална подръжка 4000лв еми не спря да се троши и го разкрах по наи-бързия начин,другите два направих това което ти казах и на теб да направиш и само сипвах гориво и карах Всичко е до късмет,нямаш ли касмет и 10 бона да налееш в нея пак може да не излиза от сервиза.Това че някой е попаднал на някоя гробница или се е венчал за колата си не значи че и ти си попаднал на такава или трябва да се венчаеш за нея
          Наистина човек като им чете глупостите може да се откаже но колата е хубава така че скачай смело
          Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 20:03.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #20
            Колега, мога да ти дам пресни впечатления. Купих и регистрирах 2.4 миналата седмица. Тази седмица я обслужих. Трябва да си приготвиш поне 1.5к за да ти е мирна главата на първо време. И после още 1к за зимни гуми. И ,разбира се, трябва да гледаш внимателно преди да купуваш. Най-добре да си намериш някой да я закачи с компютър, спестява доста главоболия.
            Last edited by T-Jet; d.m.y г., 21:06.
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09 - Remapped - Ex
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97 - Ex
            Lancia Phedra 2.2 JTD '03

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
              Тва с малото и ангренажа е много мишкарска работа....
              За подобен вид автомобил,особено дизел трябва да се сменят не само ангренажа и маслото ами термостат,водна помпа,подгревни свещи,комплект пистов ремък..оптегач.. ролки,също така маслото на кутията ако е автомат още повече,вихрови клапи задълже...другите течности и евентуално наи често сменяваните стандартни неща накладки дискове тампони,маншони и тн....
              От тук на сетне си е регистрацията,а тя си е
              150 в кат
              200 застраховка
              250 еко такса
              500 каско
              винвтки...минетки и тн....
              Да не говорим че дизелите които идват в бг едно 80 % са с свършили дюзи,помпи,отлагания по цялата горивна система..,запушени колектори,ЕГР-и и тн...абе яка мизерия и яки пари за даване
              За 59-ка едни 3-4 бона + за да започне да прилича на кола
              Поздрави и успех
              Петър
              Бих казал, че "лееко" преувелучаваш...ти го изкара, че трябва ей така профилактично да направи основен ремонт за всеки случай. И най-странното беше, че нов внос коли са със заминали дюзи, помпи и отлагания...щото нашата нафта е в пъти по-добра от европейската...
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #22
                нашата нафта е боза да,ама италянеца(примерно) само кара не прави не подържа....само кара,а иначе нещата които съм описал по горе са си необходими за всяка кола особено нов внос...сеге вече е въпрос кои как иска да кара,аз предпочитам да карам сигурна и здрава кола която да не ми създава главоболия!Които иска да не дава пари и да кара на риск да се смеле нещо отпреде под капака ок
                AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Хората в белите държави при покупка на автомобил втора употреба дори и ангренажен ремък не сменят.Ако колата е за гуми,термостат,ангренаж, се прави отстъпка от цената.Това да набиеш на някоя талига на 7-8 години 3 бона още като първоначално ,,обслужване,, не е никаква подръжка,ми си е направо преебавка
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #24
                    за съжаление много голям % от колите на пазара са такива
                    AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                    AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Ами наистина се позачудих. В момента карам автомобил от 11.2005 на друга марка. Взех го на 165000 а сега е на 241000 км. Сменени са основните неща като ремъци, масла, филтри, накладки, гуми. И това доста по-късно. Впоследствие смених термостат, блока с предпазителите, че даваше грешка и скоро съединител защото започна да издава багаж. Това е. На фона на нещата, които ми казвате, че трябва да сменям, това си е направо нищожно. А колата все пак е доста по-стара... Адски много искам Алфа 159, но вече не знам какво да мисля.
                      Alfa 159 2.4 JTDm Navi Q-Tronic
                      www.3dlaserfotos.com

                      Comment


                      • #26
                        Хвърляй се с главата надолу!


                        Ако имаш кой да я провери при покупката е най-добре.

                        За обслужването- ако е за смяна.

                        Все пак на първо място според мен е задължително смяна на масло и филтри.

                        За останалото когато си сменяват маслото и филтрите питаш специалистите да ти кажат кое е за смяна и кое не е.

                        Ако вихровите клапи не са "резнати" са ти първи в списъка.

                        Останалото може да го направиш последователно.

                        Не мога да разбера само какво се колебаеш?

                        Ако ти харесва някое гадже и ти се туташ, някой друг ще го грабне ...

                        Действаш разумно и си ти.

                        Все пак е добре автомобила да се прегледа при покупката, макар че аз се "хвърлих с главата надолу" и я карах на преглед след като я закупих...

                        Засега не съжалявам.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • #27
                          [QUOTE=alfa racer GTA;1455982] Ако ти харесва някое гадже и ти се туташ, някой друг ще го грабне ...




                          Евала бате Много точно казано
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #28
                            Пичове, на мен са ми казали един лаф , който е доста верен.
                            " ако една кола струва над годишната ти заплата,знапи нее за теб. Ако пълното и Обслужване струва колкото или над месечната ти заплата, значи също нее за теб"
                            Ако се хвърлим на нещо Не по джоба но , рискуваме после да мрънкаме колко е скъпо да се поддържа. Иначе другото е до късмет и отваряне на очите.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от sagitarius Покажи съобщение
                              Ами наистина се позачудих. В момента карам автомобил от 11.2005 на друга марка. Взех го на 165000 а сега е на 241000 км. Сменени са основните неща като ремъци, масла, филтри, накладки, гуми. И това доста по-късно. Впоследствие смених термостат, блока с предпазителите, че даваше грешка и скоро съединител защото започна да издава багаж. Това е. На фона на нещата, които ми казвате, че трябва да сменям, това си е направо нищожно. А колата все пак е доста по-стара... Адски много искам Алфа 159, но вече не знам какво да мисля.
                              За да ти е по спокойно тогава , е влез в раздела купува/ продава и автомобилите и от там търси кола
                              Това поне бу трябвало да ти даде неква сигурност
                              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от sagitarius Покажи съобщение
                                Този отговор ми хареса най-много. Всички останали явно искат да ме откажат.
                                Ми колега всички останали са реалисти,а кучето е оптимист.Незнам кой ще е този майстор където ще ти каже ангренажният ремък е перфектен,и ще си заложи главата че ще те изкара още 20000-30000 км.защото както изглежда добре и след 2-3-5 хил.км. Ще пишеш -както си карах нещо изтропа и не мога да запаля,Какво може да е?
                                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X